Вітаємо з перемогою у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Маркетинг»

 11-12 квітня 2019 року у Тернопільському національному економічному університеті під егідою Міністерства освіти і науки України відбувся ІІ тур Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Маркетинг», мета якого полягала у створенні умов для розвитку інтелектуального потенціалу талановитої молоді, підтримки наукової та творчої роботи студентів та стимулюванні інтересу до дослідницької роботи.

 У другому турі конкурсу з-поміж більш ніж 30 закладів вищої освіти України був гідно представлений Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. Так, за результатами рецензування наукових робіт галузевою конкурсною комісією диплом ІІІ ступеня отримала студентка Навчально-наукового інституту економіки та бізнес-освіти Дар’я Жульковська, яка підтвердила високий рівень підготовки у сфері маркетингу та продемонструвала креативний підхід до розв’язання конкурсних завдань.

 Вітаємо переможницю та її наукового керівника – директора ННІ економіки та бізнес-освіти, доктора економічних наук, професора кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом Ольгу Григорівну Чирву.

Бажаємо подальших наукових здобутків та перемог!