Десертація

Міністерство освіти і науки України

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

 

 

 

На правах рукопису

 

 ЗАГРЕБНЮК ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА    

 

 

УДК 37.047(73)(043.3)

 

ПРОФЕСІЙНЕ САМОВИЗНАЧЕННЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ

В СЕРЕДНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ США

 

13.00.07 – теорія і методика виховання

 

ДИСЕРТАЦІЯ

на здобуття наукового ступеня

кандидата педагогічних наук

 

Науковий керівник:

Білецька Ірина Олександрівна,

доктор педагогічних наук, доцент

 

 

 

 

Умань – 2016


ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ПРОФЕСІЙНЕ САМОВИЗНАЧЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

1.1. Стан дослідження наукової проблеми у вітчизняній та американській педагогічній теорії

1.2. Понятійно-категоріальний апарат дослідження

1.3. Система професійної орієнтації учнів у США

Висновки до першого розділу

РОЗДІЛ 2. ПРОЦЕС ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ УЧНІВ У СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ США

2.1. Зміст професійної орієнтації учнів на різних етапах навчання в школі

2.2. Методи та технології забезпечення професійного самовизначення учнів у США

2.3. Місце проектної діяльності у професійному самовизначенні американських школярів

Висновки до другого розділу

РОЗДІЛ 3. ПРОФЕСІЙНЕ САМОВИЗНАЧЕННЯ ШКОЛЯРІВ У СЕРЕДНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ США ТА УКРАЇНИ: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ

3.1. Основні тенденції професійного самовизначення школярів у середніх навчальних закладах України та США

3.2. Моніторинг професійної самовизначеності українських та американських учнів та шляхи використання позитивного досвіду США у вітчизняній виховній практиці

Висновки до третього розділу

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ