Міністерство освіти і науки України
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
На правах рукопису
ЗАГРЕБНЮК ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
УДК 37.047(73)(043.3)
ПРОФЕСІЙНЕ САМОВИЗНАЧЕННЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ
В СЕРЕДНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ США
13.00.07 – теорія і методика виховання
ДИСЕРТАЦІЯ
на здобуття наукового ступеня
кандидата педагогічних наук
Науковий керівник:
Білецька Ірина Олександрівна,
доктор педагогічних наук, доцент
Умань – 2016
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. ПРОФЕСІЙНЕ САМОВИЗНАЧЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
1.1. Стан дослідження наукової проблеми у вітчизняній та американській педагогічній теорії
1.2. Понятійно-категоріальний апарат дослідження
1.3. Система професійної орієнтації учнів у США
РОЗДІЛ 2. ПРОЦЕС ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ УЧНІВ У СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ США
2.1. Зміст професійної орієнтації учнів на різних етапах навчання в школі
2.2. Методи та технології забезпечення професійного самовизначення учнів у США
2.3. Місце проектної діяльності у професійному самовизначенні американських школярів
РОЗДІЛ 3. ПРОФЕСІЙНЕ САМОВИЗНАЧЕННЯ ШКОЛЯРІВ У СЕРЕДНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ США ТА УКРАЇНИ: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ