Інклюзивна освіта: психологічні передумови, соціальна підтримка та українські реалії

O20 лютого 2014 року на базі кафедр психології, соціальної педагогіки, соціальної роботи та історії педагогіки, наукової лабораторії “Вдосконалення майстерності практичного психолога” відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар “Інклюзивна освіта: психологічні передумови, соціальна підтримка та українські реалії”. Мета семінару: обговорення проблем та перспектив інклюзивної освіти в Україні, аналіз досвіду соціальних педагогів та практичних психологів щодо конкретних професійних і життєвих ситуацій впровадження інклюзивної освіти, формулювання рекомендацій з питань організації інклюзивної освіти в умовах загальноосвітнього закладу; розвиток науково-практичної співпраці між фахівцями.

Учасники семінару обговорили основні принципи та переваги інклюзивної освіти, особливості психологічного та соціального супроводу дітей з особливими потребами, досвід впровадження інклюзивної освіти в країнах Європейського Союзу. Гість семінару – завідувач психолого-медико-педагогічної консультації Ірпінської міської ради Тимошенко-Ушакова Діна Борисівна.