Список використаних джерел

 

1. Абашкіна Н. В. Принципи розвитку професійної освіти в Німеччині : [монографія] / Н. В. Абашкіна. – К. : Вища школа, 1998. – 207 с.
2. Абашкіна Н. В. Розвиток професійної освіти в Німеччині (кінець ХІХ-ХХ ст.) : автореф. дис. … на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук : спец. 13.00.04 “Теорія і методика професійної освіти” / Неллі Володимирівна Абашкіна. – К., 1999. – 43 c.
3. Авчіннікова Г. Д. Профільна диференціація навчання учнів старшої школи США: автореф. дис. … на здобуття ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.01 “Загальна педагогіка та історія педагогіки” / Авчіннікова Галина Дмитрівна. – Умань, 2015. – 21 c.
4. Андріяш С. США : система освіти / С. Андріяш, Т. Никитюк // Управління освітою. – 2002. – № 21. – С. 1–8.
5. Балацька Н. І. Професійна орієнтація учнів у сучасних середніх школах Англії : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.01 / Балацька Наталія Іванівна; В.о. Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. – К. : Б. в., 2004. – 23 с.
6. Бех І. Д. Модель професіонала у контексті сучасної соціокультурної ситуації / І. Д. Бех // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2001. – № 3. – С. 57–62.
7. Бех І. Д. Особистісно зорієнтоване виховання : наук.-метод. посіб. / І. Д. Бех. – К. : ІЗМН, 1998. – 204 с.
8. Білецька І. О. Виховання цінності іншої людини в молодших підлітків у процесі розв’язування моральних задач : дис. … канд. пед. наук : 13.00.07 / Білецька Ірина Олександрівна; Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. – Умань, 2004. – 223 с.
9. Білецька І. О. Полікультурні засади іншомовної освіти у середніх навчальних закладах США : дис. … доктора пед. наук : 13.00.01 / Білецька Ірина Олександрівна. – Умань, 2014. – 494 с.
10. Божович Л. И. Личность и её формирование в детском возрасте : психол. исследование / Лидия Ильинична Божович. – М. : Просвещение, 1968. – 463 с.
11. Божович Л. И. Проблемы формирования личности / под. ред. Д. И. Фельдштейна. – М. : Ин-т практ. психологии; Воронеж : МОДЭК, 1995. – 352 с.
12. Витиньш В. Ф. Реформа школы и профессиональная ориентация школьников / В. Ф. Витиньш. – М. : Просвещение, 1988. – 121 с.
13. Вітковська О. І. Психологічні умови професійного самовизначення випускників середніх шкіл у процесі профконсультації : автореф. дис. … канд. психол. наук : 19.00.07 / Вітковська Оксана Ігорівна; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. – К., 2002. – 21 с.
14. Вопросы профессиографии в целях профориентации / Под ред. С. Н. Левиевой. – М., 1976.
15. Грегоращук Ю. В. Організація професійної підготовки в старшій школі США : автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.04 / Грегоращук Юлія Володимирівна . – Тернопіль, 2013 . – 20 с.
16. Гриншпун С. С. Профессиональная ориентация школьников в США / С.С. Гриншпун // Педагогика. – 2005. – № 9. – С. 65–72.
17. Гончаренко С. Український педагогічний словник / С. Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 376 с.
18. Губенко О. В. Формування у старшокласників готовності до вибору професій у сфері творчої технічної діяльності (психологічний аспект) : автореф. дис. … на здобуття наук. ступеня канд. психолог. наук : спец. 19.00.07 “Педагогічна та вікова психологія” / О. В. Губенко. – К., 1998. – 24 с.
19. Гуцан Л. А. Особливості професійного самовизначення учнівської молоді в умовах профільного навчання / Л. А. Гуцан // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : зб. наук. пр. / Ін-т проблем виховання НАПН України, 2011. – Вип. 15, кн. 1. – С. 350–356.
20. Дем’янова Т. Управлінське забезпечення профільного навчання / Т. Дем’янова // Директор школи. Україна. – 2011. – № 1. – С. 48–51.
21. Дерев’янкіна Н. Профільне навчання в однокомплектній школі / Н. Дерев’янкіна // Директор школи. Україна. – 2007. – № 3. – С. 36–42.
22. Державна національна програма “Освіта” (Україна. ХХІ ст.) // Освіта – К. : Радуга, 1994. – 62 с.
23. Державний стандарт базової і повної середньої освіти : Затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 14 січня 2004 р. № 24. – 68 с. (Електронний ресурс. Режим доступу : http://www.mon.gov.ua/education/average).
24. Десятниченко Н. Система підготовки вчителя для роботи в профільних класах / Н. Десятниченко // Директор школи : Шк. світ. – 2004. – № 5. – С. 24–26.
25. Дмитриев Г. Д. Джонни идёт в школу / Г. Д. Дмитриев. – М. : Новая школа, 2001. – 160 с.
26. Дьюи Д. Ребёнок и учебный план / Д. Дьюи. – М. : Типография торгового дома, 1902. – 57 с.
27. Електронний ресурс. Режим доступу : http://www.readbook.com.ua/book/30/780/.
28. Електронний ресурс. Режим доступу : http://studentbooks.com.ua/content/view/1154/42/1/4/.
29. Електронний ресурс. Режим доступу : http://kariera.in.ua/ua/dovidka/useful/best.
30. Електронний ресурс. Режим доступу : http://careerpotential.com.
31. Електронний ресурс. Режим доступу : subject.com.ua/textbook/technology/11klas/16.html.
32. Електронний ресурс. Режим доступу : http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/24565/.
33. Електронний ресурс. Режим доступу : http://studme.com.ua/103102085338/psihologiya/tehnologii_proforientatsii_shkolnikov.htm.
34. Електронний ресурс. Режим доступу : http://bibliograph.com.ua/psihologia-2-1/48.htm.
35. Електронний ресурс. Режим доступу : http://socio.125mb.com/professiografiya-26005.html.
36. Електронний ресурс. Режим доступу : http://otherreferats.allbest.ru/psychology/00149012_0.html.
37. Електронний ресурс. Режим доступу : http://ukrdoc.com.ua/text/12252/index-1.html?page=4.
38. Електронний ресурс. Режим доступу : http://vuzlib.com.ua/articles/book/20862- Vіsnik_luganskogo_naсіonaln/28.html.
39. Електронний ресурс. Режим доступу : file:///C:/Documents%20and%20Settings/user/Мои%20документы/Downloads/Sitimn _2012_32_5%20(1).pdf.
40. Електронний ресурс. Режим доступу : http://ua-referat.com/ Зміст_і_основні_методи_роботи_з_професійної_орієнтації.
41. Електронний ресурс. Режим доступу : file:///C:/Documents%20and%20Settings/user/Мои%20документы/Downloads/znpbdpu_2013_4_3.pdf.
42. Електронний ресурс. Режим доступу : http://dspace.udpu.org.ua:8080/jspui/bitstream/6789/2635/1/Avchinnikova_ua.pdf.
43. Електронний ресурс. Режим доступу : http://chs.capetigers.com/.
44. Електронний ресурс. Режим доступу : http://www.ukrreferat.com/index.php?referat=64869&pg=2.
45. Електронний ресурс. Режим доступу : http://social-science.com.ua/article/479.
46. Електронний ресурс. Режим доступу : http://elibrary.nubip.edu.ua/12408/1/11dgi.pdf/.
47. Електронний ресурс. Режим доступу : file:///C:/Documents%20and%20Settings/user/Мои%20документы/Downloads/ pedalm_2013_20_3.pdf.
48. Електронний ресурс. Режим доступу : e3Washinghton: Education, Environment, Economy. Education for sustainable communities: www.e3washington.org/student-project/.
49. Електронний ресурс. Режим доступу : file:///C:/ Documents%20and%20Settings/user/Мои%20документы/Downloads/pedalm_2013_20_3%20(1).pdf.
50. Електронний ресурс. Режим доступу : http://eprints.zu.edu.ua/1962/1/10.pdf.
51. Жерноклєєв І. В. Педагогічні умови забезпечення професійного самовизначення учнів на уроках трудового навчання в основній школі : дис. канд. пед. наук: 13.00.02 / Ігор Васильович Жерноклєєв. – Тернопіль, 2002. – 212 с.
52. Жуковский В. И. Психологические основы выбора профессии / В.И.Жуковский. – Минск : Народная освіта, 1978. – 122 с.
53. Жуковський В. М. Морально-етичне виховання в американській школі (30–і роки ХІХ ст. – 90–ті роки ХХ ст.) : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук : спец. 13.00.01 “Загальна педагогіка та історія педагогіки” / В. М. Жуковський. – К., 2004. – 35 с.
54. Загребнюк Ю. В. Аналіз змісту освіти в державних школах США / Ю. В. Загребнюк // Збірник молодих науковців Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини : матеріали звітної науково-практичної конференції / [гол.ред.: М.Т. Мартинюк]. – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2014.– С. 65–69.
55. Загребнюк Ю. В. Аналіз професійно-освітніх асоціацій США. / Ю. В. Загребнюк // Наково-практичний семінар “Актуальні проблеми методичної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов”. – Ніжин: Видавець ПП Лисенко М. М., 2015. – С. 84–86.
56. Загребнюк Ю. В. Комплексні методики підготовки учнівської молоді до професійного самовизначення / Ю. В. Загребнюк // Науковий журнал: “Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології”. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015. – № 3(47). – С. 259–265.
57. Загребнюк Ю. В. Професійне самовизначення особистості як соціально-педагогічна проблема / Ю. В. Загребнюк // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Педагогічні науки. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2013. – Ч. 2. – С. 146–151.
58. Загребнюк Ю. В. Тенденції розвитку змісту освіти в державних школах США / Ю. В. Загребнюк // Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки. – Бердянськ : БДПУ, 2013. – № 4. – С. 47–53.
59. Загребнюк Ю. В. Теоретичні підходи до трактування поняття “професійне самовизначення” у вітчизняній та зарубіжній педагогіці / Ю. В. Загребнюк // Збірник наукових праць “Психолого-педагогічні проблеми сільської школи”. Педагогічні науки. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2014. – Випуск 50. – С. 97–101.
60. Загребнюк Ю. В. Общая характеристика профориентации в США / II Международная научно-практичесская (заочная) конференция “Методология, теория и практика в современной педагогике, психологи, социологии, философии”. – Новосибирск, 2013. – Ч. 2. – С. 146–150.
61. Загребнюк Ю. В. Порівняльний аналіз методик Д. Голланда та С. Фукуями. / Ю. В. Загребнюк // ІІ Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція “Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний виміри змін”. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015. – С. 18–22.
62. Загребнюк Ю. В. Профорієнтація в Сполучених Штатах Америки / Ю. В. Загребнюк // Наука і освіта у глобалізованому світі : традиції, сьогодення, перспективи : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. – Умань : ПП Жовтий О.О., 2013. – Ч. 2. – С. 61–64.
63. Загребнюк Ю. В. Система профориентации в США / Ю. В. Загребнюк // Перспективы развития науки и образования : матералы Междунар. заочн. научн.-практ. конф. – Москва, 2013. – С. 59–61.
64. Загребнюк Ю.В. Теоретичні підходи до трактування поняття “професійне самовизначення”. / Ю. В. Загребнюк // Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція “Сучасна іншомовна освіта в Україні: стан, проблеми, перспективи”. – Умань : ПП Жовтий О. О., 2014. – С. 102–105.
65. Загребнюк Ю. В. Теоретичні підходи до трактування поняття “професійна орієнтація”. / Ю. В. Загребнюк // Особливості викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей : матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару. – Житомир : Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2014. – С. 21–23.
66. Загребнюк Ю. В. Характеристика профессиональной ориентации учеников на разных этапах обучения в школе США / Ю. В. Загребнюк // Балтийский гуманитарный журнал. – Россия. – 2014. – № 3(8) – С. 15–19.
67. Загуменнов Ю. Л. Личностно-ориентированные технологии в образовании школьников / Ю. Л. Загумённов, Л. В. Шелкович, Г. Н. Шварц // Метод проектів : традиції, перспективи, життєві результати : практико зорієнтований збірник. – К. : Департамент, 2003 – С. 211–222.
68. Заїченко Н. В. Особливості освіти США на сучасному етапі її реформування / Н. В. Заїченко // Колежанин. – 2003. – № 11. – С. 34–40.
69. Закатнов Д. О. Технологія підготовки учнівської молоді до професійного самовизначення: [монографія] / Д. О. Закатнов. – К. : Педагогічна думка, 2012. – 160 с.
70. Закон України “Про вищу освіту” [Електронний ресурс] // Верховна Рада України. − Режим доступу : http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.
71. Закон України „Про зайнятість населення” // Закони України / [редкол.: В. Ф. Опришко (голова), Л. Є. Горьовий, А. Р. Мацюк та ін]; Верховна Рада України, Ін-т законодавства. – К., 1996.  Т. 1. – С. 252269.
72. Закон України “Про освіту” // Освіта України. Нормативно-правові документи. – К. : Міленімум, 2001. – С. 1139.
73. Збірник нормативних, інструктивних та методичних матеріалів з питань професійної орієнтації незайнятого населення та інших категорій громадян / [упоряд. Авдеєв Л. Г.]; ДЦЗ; ІПК ДСЗ. – К., 1997. – 136 с.
74. Зеер Э. Ф. Психология профессий: учеб. пособие для студентов вузов / Эвальд Фридрихович Зеер. – 2–е изд., перераб., дополненое. – М. : Академ. проект; Екатеринбург : Деловая книга, 2003. – 336 с.
75. Зеер Э. Ф. Личностно-ориентированные технологи профессионального развития специалиста : науч.-метод. пособие / Э. Ф. Зеер, О. Н. Шахматова. – Екатеринбург, 1999. – 244 с.
76. Зуева С. О. Ценностные ориентации личности как фактор профессионального самоопределения учащихся педагогического лицея : дис. … кандидата психол. наук : 19.00.07 / С. О. Зуева. – М., 2003. – 145с.
77. Ісаєва Г. М. Метод проектів – ефективна технологія навчання учнів сучасної школи / Г. М. Ісаєва // Метод проектів: традиції, перспективи, життєві результати : практико зорієнтований збірник. – К. : Департамент, 2003. – С. 207–211.
78. Йовайша Л. А. Проблемы профессиональной ориентации школьников / Ляонас Антанович Йовайша; пер. слит. – М. : Педагогика, 1983. – 129 с.
79. Кавецький В. Є. Підготовка учнів загальноосвітніх шкіл до професійного самовизначення в сучасних умовах : дис. … канд. пед. наук : 13.00.07 / Кавецький Віктор Євгенович. – Тернопільський експериментальний інститут педагогічної освіти. – Тернопіль, 2000. – 19 с.
80. Калугин Н. И. Профессиональная ориентация учащихся / Н. И. Калугин, В. Д. Симоненко, А. Д. Сюзанов. – М. : Просвещение, 1983. – 191 с.
81. Капустіна О. В. Педагогічні умови активізації професійного самовизначення старшокласників у навчально-виховній діяльності загальноосвітньої школи : дис. … канд. пед. наук : 13.00.07 / Капустіна Ольга Володимирівна. – Інститут проблем виховання АПН України. – Київ, 2004. – 18 с.
82. Капелюшна Т. В. Тенденції розвитку технологічної освіти в середніх навчальних закладах США : автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.01 / Капелюшна Тетяна Вікторівна. – Київ : Б. в., 2012 . – 20 с.
83. Климов Е. А. История психологии труда в России: учеб. пособие / Е. А. Климов, О. Г. Носкова. – М. : МГУ, 1992. – 221с.
84. Коберник О. М. Інноваційні технології навчання та виховання : навч. посіб. / О. М. Коберник, О. В. Бялик. – Умань : Копіцентр, 2010. – 210 с.
85. Коберник О. М. Проектно-технологічна система трудового навчання // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2003. – № 4. – С. 8–12.
86. Козловский О. В. Как правильно выбрать профессию: методики, тесты, рекомендации / Олег Валерьевич Козловский. – Донецк : БАО, 2006. – 800 с.
87. Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи / під заг. ред. О. В. Овчарук. – К. : К.І.С., 2004. – 112 с.
88. Коллингс Е. Опыт работы американской школы по методу проектов / Е. Коллингс. – М. : Новая Москва, 1926. – 288 с.
89. Концепція державної системи професійної орієнтації населення : схвалена Постановою № 48 Кабінету Міністрів України від 27 січня 1994 року // Людина і праця. – 1994. – № 4. – С. 22–29.
90. Концепція державної системи професійної орієнтації населеня України : затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 7. 09. 2008 р. № 842. // Офіц. вісн. України. – 2006. – № 72. – Ст. 24–26.
91. Концепція національного виховання // Освіта. – 1996. – 7 серп. (№ 41). – С. 2–7.
92. Концепція профільного навчання в старшій школі // Інформ. зб. МОН України. – 2003. – № 24. – С. 3–15.
93. Концепція профільного навчання в старшій школі : (Проект) // Освіта України. – 2003. – № 42/43. – С. 8–9.
94. Концепція профорієнтації учнівської молоді / [Є. Павлютенков, В. Зінченко, М. Тименко, М. Янцур] // Психолого-педагогічні новини. – 1994. – № 3. – С. 5–7.
95. Корець М. С. Науково-технічна підготовка вчителів для освітньої галузі “Технології” : монографія / М. С. Корець ; НПУ ім. М. П. Драгоманова. – К. : НПУ, 2002. – 258 с.
96. Корсун А. А. Значение и роль профконсультанта и учителя в процессе профессионального самоопределения старшеклассников в Германии / А. А. Корсун // Вестник Волгоградского институту бизнеса “Бизнес. Образование. Право”. – Волгоград, 2013. – 312 с. – №1 (22). – С. 143–146.
97. Корсун А. А. К вопросу о профессиональном самоопределении старшеклассников в работах отечественных и зарубежных учёных / Анна Алексеевна Корсун // Transformation of approaches to education in Russia and CIS states: [колл. моногр.] – Штутгарт: ORT Publishing, 2012. – 328 с. – С. 71–81.
98. Корсун Г. О. Професійне самовизначення старшокласників у школах Німеччини : автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.07 / Корсун Ганна Олексіївна; Ін-т проблем виховання НАПН України. – Київ, 2014. – 19 с.
99. Корсун Г. О. Роль батьків у процесі професійного самовизначення старшокласників в Україні та Німеччині / Г. О. Корсун // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : зб. наук. пр. / Ін-т проблем виховання НАПН України. – К., 2013. – Вип. 17, кн. 1. – С. 353–362.
100. Костюк Г. С. Роль професійного самовизначення в формуванні особистості // Проф. орієнтація учнів / Упор. З. С. Нечипорук. – К., 1971. – С. 17–26.
101. Кравченко І. Ф. Професійне самовизначення старших підлітків у сфері обслуговування засобами професіографії : автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.01 / Кравченко Ірина Федорівна; Ін-т педагогіки АПН України. – К., 1999. – 16 с.
102. Кравченко Т. В. Соціальна компетентність старшокласників у вимірі їх професійного самовизначення / Т. В. Кравченко // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : зб. наук. пр. / Ін-т проблем виховання НАПН України. – К., 2013. – Вип. 17, кн. 1. – С. 372–382.
103. Краевский В. В. Предметное и общепредметное в образовательных стандартах / В. В. Краевский, А. В. Хуторской // Педагогика. – 2003. – № 3. – С. 3–10.
104. Краткий психологический словарь / Под общ. ред. А. В. Петровского, М. Г. Ярошевского; сост. Л. А. Карпенко. – М. : Издат. полит. литературы, 1985. – 430 с.
105. Кремень В. Г. Болонський процес : зближення, а не уніфікація / В. Г. Кремень // Дзеркало тижня. – 2003. – № 48 (473). – С. 15.
106. Крупник В. “Шкільний округ” – нове слово в профільному навчанні / В. Крупник // Директор школи. – 2004. – Травень (№ 18). – С. 19–23.
107. Кухарчук А. М. Профессиональное самоопределение учащихся / А. М. Кухарчук, А. Б. Ценципер. – Минск : Народная асвета, 1976. – 128 с.
108. Лавриченко Н. М. Модернізація змісту базової освіти у західноєвропейських країнах / Наталія Лавриченко // Директор школи. – 2004. – № 12. – С. 22–25.
109. Лавриченко Н. М. Педагогічні основи соціалізації учнівської молоді в країнах Західної Європи : автореф. дис. … на здобуття наук. ступеня док. пед. наук : спец. 13.00.01 “Загальна педагогіка та історія педагогіки” / Н. М. Лавриченко. – Київ, 2006. – 40 c.
110. Леонтьев А. Н. Деятельность. Сознание. Личность // А. Н. Леонтьев. – Избр. психол. произв. : В 2–х т. – М. : Педагогика, 1983. – Т.2. – 320 с.
111. Літвінов О. І. Сучасні тенденції формування змісту освіти в державних школах США : автореф. дис. … канд. пед. наук : спец. 13.00.01 “Загальна педагогіка та історія педагогіки” / О. І. Літвінов. – Луганськ, 2000. – 19 с.
112. Ліхневська Т. А. Громадянське виховання учнівської молоді США : автореф. дис. канд. пед. наук : спец. 13.00.01 „Загальна педагогіка та історія педагогіки” / Т. А. Ліхневська. – Тернопільський нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка, Тернопіль : 2009. – 20 с.
113. Ликарчук И. Украинское образование находится в состоянии коллапса / И. Ликарчук // Газета “Зеркало недели. Украина”. – 2011. – № 8. – C. 5.
114. Липова Л. Особливості навчальної діяльності в профільному класі / Л. Липова // Шлях освіти. – 2006. – № 1. – С. 35–41.
115. Липова Л. Профільне навчання : до питання становлення / Л. Липова, В. Малишев // Освіта і управління. – 2006. – Т. 9, № 1. – С. 111–116.
116. Липова Л. Профільне навчання: теорія і практика / Л. Липова, П. Замаскіна, В. Малишев // Рідна школа. – 2008. – № 1/2. – С. 3–6.
117. Липова Л. Спеціальні (елективні) курси як змістовний блок профільного навчання / Л. Липова // Рідна школа. – 2006. – № 3. – С. 18–20.
118. Липова Л. Спецкурси як важлива складова змісту профільного навчання / Л. Липова, П. Замаскіна, В. Малишев // Рідна школа. – 2007. – № 1. – С. 13–15.
119. Липова Л. Теорія і практика здійснення профільного навчання в середній загальноосвітній школі / Л. Липова // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2008. – № 5. – С. 32–37.
120. Лозовецька В. Т. Концептуальні засади професійного саморозвитку сучасної особистості / В. Т. Лозовецька // Наук. вісник ІПТО НАПН України. – К., 2011. – № 1. – С. 33–39.
121. Лозовецька В. Т. Методологічні підходи до визначення форм підтримки особистості у професійному самовизначення / В. Т. Лозовецька // Наук. вісник Інституту професійно-технічної освіти. – К. : В-тво ІПТО НАПН України, 2012. – № 3. – С. 11–17.
122. Локшина О. В. Еволюція реформ шкільної освіти в країнах Європейського Союзу / О. Локшина // Шлях освіти. – 2006. – № 4. – С. 18–22.
123. Локшина О. В. Стратегія Ради Європи в галузі шкільної освіти / О. В. Локшина // Шлях освіти. – 2002. – № 3. – С. 19–22.
124. Локшина О. І. Зарубіжна практика структурування базового ком¬поненту змісту освіти // Шлях освіти. – 2003. – № 3. – С. 21–23.
125. Локшина О. І. Зарубіжна старша профільна школа : структура, організація, зміст освіти, підходи до оцінювання / О. І. Локшина // Рідна школа. – 2004. – № 4. – С. 65–67.
126. Локшина О. І. Формування й структурування змісту шкільної освіти в зарубіжжі : [Історія і сучас. погляд на формування змісту освіти. Досвід Франції, Німеччини, США й Великої Британії, Австрії, Бельгії, Нідерландів, Люксембургу] / О. І. Локшина // Педагогіка і психологія. – 1999. – № 4. – С. 58–65.
127. Локшина О. І. Проблема забезпечення якості шкільної освіти у федеральних освітніх ініціативах США / Олена Локшина / Міждисциплінарність як методологія гуманітарних наук: мова, освіта, культура : матеріали міжн. Науково-практ. конф., 26–27 квітня 2012 р. м. Умань. – Умань : ПП Жовтий О. О., 2012 – Ч. 2. – С. 59–62.
128. Локшина О. І. Тенденції розвитку змісту шкільної освіти в країнах Європейського Союзу : дис. … д-ра пед. наук : 13.00.01 / Олена Ігорівна Локшина. – К., 2011. – 465 с.
129. Люлька В. С. Формування професійної спрямованості учнів 8–9 класів сільської школи на сферу сільськогосподарського виробництва в процесі трудового профільного навчання : автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.07 / Люлька Василь Степанович; Ін-т пробл. виховання АПН України. – К., 2003. – 19 с.
130. Мадзігон В. М. Трудова підготовка і професійна освіта як інструмент формування компетентнісних характеристик старшокласників у зарубіжних країнах / В. М. Мадзігон // Старша школа зарубіжжя : організація та зміст освіти : монографія / за ред. О. І. Локшиної. – К. : СПД Богданова А. М., 2006. – С. 40–54.
131. Мачуський В. В. Педагогічне управління професійним самовизначенням школярів на сферу технічної діяльності : методичні рекомендації / [В. В. Мачуський, Ю. В. Петренко; за ред. М. П. Тименка]. – К. : Інститут проблем виховання АПН України, 1998. – 95 с.
132. Мачуський В. В. Формування готовності старшокласників до професійного самовизначення у сфері технічної діяльності в позашкільних закладах : автореф. дис. … на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец : 13.00.07 “Теорія і методика виховання” / В. В. Мачуський. – Київ, 2001. – 15 с.
133. Мельник О. В. Підготовка старшокласників до самостійного вибору майбутньої професії в процесі профільного трудового навчання : дис. … канд. пед. наук : 13.00.07 “Теорія і методика виховання” / Мельник Олександр Васильович. – К., 2003. – 214 с.
134. Мельник О. В. Формування готовності старшокласників до професійного самовизначення в умовах ринку праці. / О. В. Мельник, М. П. Тименко // Педагогіка і психологія. – 1995. – № 3. – С. 109–117.
135. Методика трудового обучения : учебное пособие / под ред. Д. А. Тхоржевского. – 2–е изд., перераб. – Москва : Просвещение, 1981. – 271 с.
136. Миропольська М. А. Профорієнтаційні послуги в державній службі зайнятості : організаційно-психологічний аспект / М. А. Міропольська // Психологія особистості безробітного: матеріали ІІІ-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 26 травня 2006 р. / [відп. ред. О. В. Киричук]. – К. : Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України, 2006. – С. 159170.
137. Моляко В.А. Психологічна готовність до творчої праці / В. А. Моляко. – К. : Знання УРСР, 1989. – Сер. 7. Педагогічна. – № 9. – 48 с.
138. Морін О. Л. Зміст процесу формування готовності учнів старших класів до професійного самовизначення в умовах профільного навчання / О. Л. Морін // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. наук. праць. К., 2012. – Вип. 16, кн. 1. – С. 208–216.
139. Мухамедова, Э. В. Профессионально-педагогическая ориентация старших школьников в РФ и США : дис. … канд. пед. наук : 13.00.01 / Э. В. Мухамедова. – Пятигорск, 2005. – 232 л.
140. Назимов И. Н. О системном подходе к анализу процесса выбора профессии / И. Н. Назимов // Проблемы профориентации и профконсультации в школе / Ред. кол. Л. В. Ботякова, А. Е. Голомшток и др. – М. : Просвещение, 1969. – С. 201–206.
141. Наказ Міністерства освіти і науки України “Про затвердження Положення про професійну орієнтацію молоді, яка навчається”. – К., 1995. – [Електронний ресурс]. Режим доступу : http://zaion.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=z0198-95.
142. Ничкало Н. Г. Трансформація професійно-технічної освіти України : [монографія] / Н. Г. Ничкало – К. : Педагогічна думка, 2008. – 198 с.
143. Образование в Соединенных Штатах – статистический обзор // США : общество и ценности. – Электронный журнал государственного департамента. – Декабрь 1997 г. – Т. 2. – № 4.
144. Павлютенков Е. М. Управление профессиональной ориентацией в общеобразовательной школе / Е. М. Павлютенков. – Владивосток: ВУ, 1990. – 171 с.
145. Павлютенков Е.М. Формирование мотивов выбора профессии / [ Е. М. Павлютенков; под ред. Б.А. Федоришина. – К. : Рад. школа, 1980. – 143 с.
146. Педагогика / под ред. Бабанского Ю. К. – М. : Просвещение, 1988. – 479 с.
147. Педагогіка вищої школи : підручник / [В. П. Андрущенко, І. Д. Бех, І. С. Волощук та ін.] ; Ін-т вищ. освіти АПН України. − К. : Пед. думка, 2009. − 256 с.
148. Піддячий М. І. Організаційно-педагогічні умови підготовки старшокласників до професійного самовизначення у міжшкільних навчально-виробничих комбінатах : автореф. дис. … на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.07 “Теорія і методика виховання” / М. І. Піддячний – К., 2002. – 19 с.
149. Пивнева Л. Н. Высшая школа США : социально политический аспект / Л. Н. Пивнева. – Харьков : Изд. ХГПИ, 1992. − 152 с.
150. Платонов К. К. Вопросы психологии труда. − 2−е изд. доп. / К. К. Платонов. – М. : Медицина, 1970. – 264 с.
151. Побірченко Н. А. Формування особистісної готовності учнів загальноосвітньої школи до підприємницької діяльності : [монографія] / Неоніла Антонівна Побірченко. – К. : Знання, 1999. – 286 с.
152. Побірченко Н. А. Формування особистісної готовності учнів загальноосвітньої школи до підприємницької діяльності. : дис. … доктора психол. н. : 19.00.07 / Неоніла Антонівна Побірченко; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України. – К., 2000. – 456 с.
153. Положення про організацію професійної орієнтації населення. – К., 1995. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0190-95.
154. Положення про професійну орієнтацію молоді, яка навчається [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon.nau.ua/doc/?code=z0198-95. – Назва з екрана.
155. Поляков В. А. Профессиональное самоопределение молодёжи / В. А. Поляков // Педагогика. – 1999. – № 5. – С. 33–37.
156. Професійна орієнтація в школі : метод. реком. / [уклад. В. В. Синявський ]. – Чернігів : ДЦЗУ, 2005. – 27 с.
157. Професійна орієнтація старшокласників : теорія і практика: науково-методичний посібник [для вчителів] / За ред. О. В. Мельника. – К. : “Четверта хвиля”, 2009. – Вип. № 1. – 230 с.
158. Професійна орієнтація : теорія і практика : науково-методичний посібник [для педагогічних працівників] / За ред. О. В. Мельника. – Івано-Франківськ : Тіповіт, 2011. – Вип. № 2. – 279 с.
159. Профессиональная ориентация учащихся / [ А. Д. Сазонов, В. Д. Симоненко, В. С. Аванесов, Б. И. Бухало; под. ред. А. Д. Сазонова]. – М. : Просвещение, 1988. – 223 с.
160. Прощицкая Е. Н. Джон Голланд о выборе профессии / Е. Н. Прощицкая // Школа и производство. – 1993. – № 4. – С. 20–22.
161. Пряжников Н. С. Профессиональное и личностное самоопределение / Н. С. Пряжников. – М. : Ин-т практической психологии, 1996. – 256 с.
162. Психологічний словник / За ред. В. I. Войтка. – К. : Висш. шк., 1982. – 216 с.
163. Психолого-педагогический словарь для учителей и руководителей общеобразовательных учреждений / Сост. В. А. Мижериков. – Ростов-на-Дону : изд-во “Феникс”, 1998. – 544 с.
164. Психология и педагогика : учеб. пособие / [ под ред. К. А. Абульхановой-Славской] – М. : Совершенство, 1998. − 320 с.
165. Пустовіт Г. П. Пріоритет позашкільної освіти – виховання особистості / Г. П. Пустовіт // Сучасний виховний процес : сутність та інноваційний потенціал : матеріали звіт. наук.-практ. конф. Ін-ту проблем виховання НАПН України за 2012 рік. – Івано-Франківськ : НАІР, 2013. – Вип. 3. – С. 17–20.
166. Пуховська Л. П. Європейські виміри сучасної освіти та її цінності / Л. П. Пуховська // Проблеми освіти. – 2010. – № 67. – С. 132–140.
167. Развитие современной педагогической науки в зарубежных странах / [ ред. Б. Л. Вульфсон, З. А. Малькова, Н. М. Воскресенская]. – М. : УРАО, 2003. – 278 с.
168. Розвиток професійної орієнтації в Україні : наук.-допом. бібліогр. покажч. / АПН України, ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського; [упоряд. : Л. О. Пономаренко, Н. А. Стельмах, Л. І. Ніколюк; наук. ред. Рогова П. І.; наук. конс. Мельник О. В.; бібліогр. ред. Пономаренко Л. О.]. – К. : [б. в.], 2009. – 196 с.
169. Романчук В. П. Організаційно-педагогічні умови підготовки старшокласників до вибору майбутньої професії у навчально-трудовій діяльності : автореф. дис. … на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.07 “Теорія і методика виховання” / В. П. Романчук.  К., 2002. – 20 с.
170. Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии: в 2–х т. / С. Л. Рубинштейн. – М. : Педагогика, 1989. – 488 с.
171. Сафин В. Ф. Психология самоопределения лич ности: учеб. Пособие / В. Ф. Сафин. – Свердловск : Свердл. пед. ин-т., 1986. – 142 с.
172. Сбруєва А. А. Тенденції реформування середньої освіти розвинених англомовних країн в контексті глобалізації (90–ті рр. ХХ – початок ХХІ ст.) : монографія / А. А. Сбруєва. – Суми : ВАТ “Сумська обласна друкарня” ; Вид. “Козацький вал”, 2004. – 500 с.
173. Сериков В. В. формирование у учащихся готовности к труду / В. В.Сериков. – М. : Педагогика, 1988. – 192 с.
174. Сидоренко О. Л. Освіта як чинник формування стратегії життєвого успіху / О. Л. Сидоренко // Педагогіка і психологія.  2002. – № 4. – С. 7581.
175. Симоненко В. Д. Профессии промышленного производства. Профессиограмы / В. Д. Симоненко, В. Г. Демидчик. – К. : Рад. школа, 1983. – 175 с.
176. Синявський В. В. Професійна консультація безробітних за ступенем їх готовності до трудової діяльності / В. В. Синявський // Бюлетень ІПК ДСЗУ.  2005.  № 2. – С. 2527.
177. Ситуаційна методика навчання: теорія і практика : навч. посіб. / [ С. Бекер, Дж. Бьорер та ін. ; упоряд. О. Сидоренко, В. Чуба].  К. : Центр інновацій та розвитку, 2001.  255 с.
178. Система образования в США / Электронный ресурс. – Режим доступа : http://www.narcom.ru./publ/info/535.
179. Система образования США / Электронный ресурс. – Режим доступа : http://www.ru.wikipedia.org/…/Система_образования_США.
180. Система освіти в Сполучених Штатах Америки. Електронний ресурс. Режим доступу : http://www.infousa.ru/education/contents.htm.
181. Словарь по социальной педагогике : учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений / Авт. сост. Л. В. Мардахаев. – М. : Издательский центр “Академия”. – 2002. – 368 с.
182. Словник-довідник з професійної орієнтації учнів / [укл.: О. В. Мельник, В. В. Синявський]. – К. : Мегапринт, 2007. – 119 с.
183. Субботина Л. Ю. Личность в системе профессиональной подготовки: Учебное пособие / Л. Ю. Субботина. – Ярославль : Институт “Открытое Общество”, 2003. – 101 с.
184. Сухомлинська О. В. Проблеми розвитку особистості в історичному контексті психології та педагогіки [текст] / О. Сухомлинська // Шлях освіти : наук.-метод. журнал. – 2005. – № 1. – С. 4145.
185. Сухомлинський В. О. Розвиток індивідуальних здібностей і нахилів учнів / В. О. Сухомлинський // Вибрані твори : В 5–ти т. – К. : Рад. школа, 1977. – Т. Б. – С. 122–139.
186. Сучасні підходи до становлення особистості майбутнього фахівця: вітчизняний та зарубіжний досвід: колективна монографія / [ В. В. Лукяненко, І. М. Литовченко, Ю. Е. Лавриш, С. В. Федоренко, О. П. Демиденко, Г. О. Корсун]. – К., 2013. – 316 с.
187. Турчина Л. О. Педагогічні умови підготовки старшокласників до вибору професії в умовах профільного навчання: автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.07 / Турчина Людмила Олександрівна; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. – Луганськ, 2011. – 20 с.
188. Укке Ю. В. Диагностика сознательного выбора профессии японских школьников / Ю. В. Укке // Вопросы психологии. – 1990. – № 5. – С. 150–157.
189. Уличний І. Л. Психологічні складові структури професійного самовизначення старшокласників / І. Л. Уличний // Зб. наук. праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України “Актуальні проблеми психології”. – Житомир, 2010.  Т. 7.  Вип. 22. – С. 191–196.
190. Федоришин Б. О. Психолого-педагогічні основи професійної орієнтації : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук : спец. 13.00.04 “Теорія і методика професійної освіти” / Б. О. Федоришин. – К., 1996. – 48 с.
191. Федун Л. М. Формування у старшокласників професійних домагань у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу: автореф. дис. … на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец: 13.00.07 “Теорія та методика виховання” / Л. М. Федун – К., 2013. – 20 с.
192. Формирование личности старшеклассника / [ под ред. И. Ф. Дубровиной]. – М. : Педагогика, 1989. – 168 с.
193. Чистякова С. Н. Профессиональная ориентация школьников: организация и управление. / С. Н. Чистякова, Н. Н. Захаров – М. : Педагогика, 1987. – 157 с.
194. Чистякова С. Н. Профессиональное самоопределение и профессиональная карьера молодежи / Под ред. С. Н. Чистяковой, А. Я. Журкиной. – М. : Институт профессионального самоопределения РАО, 1993. – 73 с.
195. Шабдінов М. Л. Формування професійного самовизначення старшокласників у процесі технологічної підготовки. : дис. канд. пед. наук: 13.00.07 / Шабдінов Марлен Лімдарович; Інститут проблем виховання НАПН України. – К., 2010. – 307 с.
196. Шавир П. А. Психология профессионального самоопределения в ранней юности / П. А. Шавир. – М., 1981. – 96 с.
197. Энциклопедия профессионального образования: в 3–х т. / [под ред. С. Я. Батышева]. – М. : АПО, 1999. – Т. 3. – 1999. – 440 с.
198. Янцур М. С. Основи професіографії / М. С. Янцур. – К. : МЛУ ДЦЗ, МОУ РДГП, 1996. – 223 с.
199. A Nation at Risk. – Washington D. C : U. S. Department of Education, 1983.
200. Academic and career planning and course description guide for students in grades 9–12. – Green Bay Area Public Schools, 1999. – 82 p.
201. American Association for Employment in Education (AAEE) [Electronic resource]. – http://www.aaee.org.
202. American National Standards Institute (ANSI) [Electronic resource]. – URL : http://www.ansi.org.
203. American education : diversity and research. H. J. Walberg (Ed.) –Washington : Forum Series, 1980. – 217 p.
204. Arthur M., Hall D., Lawrence B. Handbook of career theory. – Los Angeles : Cambridge University Press, 1989. – 549 p.
205. Association for Supervision and Curriculum Development (ASCD) [Electronic resource]. – URL : http://www.ascd.org.
206. Association for the Advancement of Computing in Education (AACE) [Electronic resource]. – URL : http://www.aace.org.
207. Barro R. J. Education as a determinant of economic growth // Education in the Twenty First Century / Ed. by E. P. Lazear. – Stanford, Ca (USA) : The Hoover Institution Press Publication, 2002. – № 501. – 9–24 p.
208. Bellak A., Kliebard H. Curriculum Evalution. Cal., 1977. – 606 p.
209. Bennet W. American Education. Making it Work. Wash., 1989. – 52 p.
210. Benson J., Shenton James P., Jakoubek R. These United States. Boston : H.Mifflin Co., 1978. – 768 p.
211. Benson J., Judiih R. Those United States : Instructor’s Guide. Boston : H.Mifflin Co., 1978. – 158 p.
212. Bloom B.S. All Children Learning. N.Y. McGrow-Hill, 1981. – 247 p.
213. Boyer E. High School : A Report on Secondary Education in America. – Wash., D.C., 1982. – 317 p.
214. Broom D. School Tests for pupils of 11. But in three Fields // The Times. 1990. – 5 p.
215. Buch G. Exellence in Education. President Bush’s Strategy // Education Digest. 1989. – V. 53, № 5. – 3–9 p.
216. Bureau, U. C. (2009). The 2009 Statistical Abstract Retrieved from National Data Book.
217. By the Year 2000, First in the World // Report of the FCCSET Committee on Education and Human Resources, FY 1992 Budget Summery. Washington D. C., February 1991.
218. Callagan J. and Clark L. Teaching in the middle and the Secondary Schools : Planning for Competence. N. Y. : Macmillan, 1982. – 433 p.
219. Can D.C. Schools Be Fixed?, The Washington Post, June 10, 2007.
220. Carl D. Perkins Act : Policy and Advocacy // ACTE – Association for Career and Technical Education : official site [Електронний ресурс]. – Режим доступу 25.02.2014 : – Загол. з екрану. – Мова англ.
221. Carrier K. Shaping the American educational state. – New-York, 1980.
222. Career Standards: McREL [Online]. Accessed 5/11/01:http://198.17.205.11/ careerstandards/.
223. Challenge to American Schools: The Case for Standards and Values /. Ed.J.H. Bunzel. N.Y. : Oxford : Oxford Univ. Press, 1985. – VII, 248 p.
224. Chanse W. Reforming American Public Schools in the 1980’s. Wash.1989. – 201 p.
225. Chapman, C. And King, R. (2005). Differentiated assessment strategies: One tool doesn’t fit all. Thousand Oaks: Corwin Press.
226. Charter Schools. National Education Association. Retrieved January 21, 2008. http://www.nea.org/home/16332.htm.
227. ChenGrace Freshmen Orientation : Helping Your Rising 9th Grader.
228. Childs J. L. American pragmatism and education / J. L. Childs. – New-York, 1956. – 376 p.
229. Conant J. B. The Amercan High School Today. N.Y. – 1964. – 141 p.
230. Conant J. B. The Comprehensive High School. A Second Report to Interested Citizens. N.Y. : McGrow-Hill. – 1967. – VI, 94 p.
231. Conelly F. M., Ducacz A. S. and Quinlyn F. Curriculum Planing for the Classroom. Ontario, ISE, 1981. – 248 p.
232. Cooper B. S. Super magnets : the N.Y.C. design for high schools. – Wash., D.C., 1987. – 58 p.
233. Cornbleth C. Controlling Curriculum Knowledge: multicultural politics and policymaking // Journal of Curriculum Studies. 1995. – Vol. 27, № 2. – Pp. 165–185.
234. Costa A., Liebman R. Envisioning process as content : Towards Renaissance of curriculum. – New York : Corwin Press, 1996. – 280 p.
235. Counts, George S. Education and American civilization. – New York : Teachers College, Columbia University. – 1952. – 496 p.
236. Cook J. C. Creating a statewide computer education network // Education Digest. – 1985. – № 10. – 36–39 p.
237. Dewey J. Experience in Education. The latter works of J. Dewey. Carbondale : Southern Illinois University Press, 1938. Vol. 13. – 64 p.
238. Dewey J. On experience, nature and freedom. – New York : Liberal Arts Press, 1960. – 262 p.
239. Dice M., Goldenhersch B. How to create a professional electronic portfolio : A guide for the preservice and beginning teacher / M. Dice, B. Goldenhersch. – Dubuque, Iowa : Kendall/Hunt Publishing Company, 2002. – 262 p.
240. Dictionary of Vocational Psychology by Andrew D. Carson [Electronic Resource]. – Mode of access : http://vocationalpsychology.com/dictionary.htm. – Title from the screen.
241. “Digest of Education Statistics, 2001” (PDF). Retrieved 2010-04-14.
242. Digest of Educations Statistics. – Wash., D.C., 1993. – 59–105 p.
243. Directory of the Public School. N.Y.: Board of Education, 1986. – 378 p.
244. Does Spending More on Education Improve Academic Achievement?, Dan Lips, Shanea Watkins, Ph.D. and John Fleming, September 2008.
245. Earl, L. (2003). Assessments as learning: Using classroom assessment to maximize student learning. Thousand Oaks : Corwin Press.
246. Educating Americans for the 21st century. – Washington : Basic Books, 1983. – 112 p.
247. Educating for the New Millenium. Ed. by Shane G, Tabler M., 1981. – p. 317.
248. Educating Year Book, 1988. Harlow : Longman, 1986. – XXVI, 708 p.
249. Education at a Glanee by OECD : Participation in continuing education and training, Indicators 2005. Електронний ресурс. Режим доступу : www.oecd.org(edu)eag/2005.
250. Education in the United States / Электронный ресурс. – Режим доступу : http://en.wikipedia.org/…/Education_in_the_United_States.
251. Education, globalization, and social change / H. Lauder a. o. (ed.) / – Oxf. : N.Y. : Oxford UP, 2006. – XXVII, 1182 p.
252. Education reform in South in the 1990s / Edited by Lene Buchert. – Paris: UNESCO Publishing, 1998. – 415 p.
253. “Education Spending Statistics”. nationmaster.com.
254. Education. United States Census (2000). Retrieved June 17, 2005.
255. Educational Legislatures and Administration in State of New York. N.Y., 1859. – 48–49 p.
256. Eisner E. The Art of Educational Evaluation. Lnd., Bakers, 1985. – 294 p.
257. Ellis, E., Gable, R. A., Gregg, M., & Rock, M. L. (2008). REACH: A framework for differentiating classroom instruction. Preventing School Failure, 52(2), 31–47.
258. Encyclopedia of Educational Research. Vol. 3., N.Y. – 1992.
259. Eric Digest 6. The National Middle School Association http://www.nmsa.org/Research/.ResearchSummaries/TransitionfromMStoHS/tabid/1087/Default.aspx.
260. Executive Summary of the No Child Left Behind Act of 2001. U.S. Department of Education. Retrieved February 20, 2006.
261. Federal Role in Education. United States Department of Education. Retrieved February 16, 2006.
262. Fenstermacher G. D., Goodland J. (eds) Individual Differencies the Common Curriculum. Chicago Univ. Press, 1983. – 345 p.
263. Fiske E. American Test Mania // New York Times. 1988, 10 April. – 12 p.
264. Fountain, Heather. Differentiated Instruction in Art. Worcester, MA : Davis Publications, Inc., 2013.
265. Framework for School Curriculum. Lnd. DES, 1981. – 52 p.
266. Franciosi, Robert J. The rice and fall of American public schools : The political economy of public education in the twentieth century. – Westport (Connecticut) ; Lnd. : Praeger, 2004. – X, 245 p.
267. Fukuyama Sh. F-test for Appraising the Ability to Choose Methodically Among Occupations. – Ashiya : Ashiya College Press, 1984. – 132 р.
268. Fukuyama Sh. Fukuyama Profile. Guidelines for Teachers. – Ashiya : Ashiya Univ. Press, 1982. – 88 р.
269. Funding for United States Study. A Guide for International Students and Professionals. Ed. by Daniel Obst, Luke Epplin, Shannon Harrison, 2011. – 302 p.
270. Futrell M. Defending Public Education // Peoples Daily World. 1988, 17 November. – 12–13 p.
271. Freire P. [Pedagogia del oprimido. English] Pedagogy of the oppressed / Paulo Freire ; translated by Myra Bergman Ramos ; introduction by Donaldo Macedo. – 30th anniversary ed. – 1921.
272. Gandler T. The Testing Paradox // The Education Digest. 1989. – V. 54. – № 5. – 27–29 p.
273. ChenGrace Freshmen Orientation : Helping Your Rising 9th Grader Prepare for High School http://www.publicschoolreview.com/articles/128.
274. Gillies, R.M. (2004). “The effects of cooperative learning on junior high school students during small group learning”. Learning and Instruction 14 (2) : 197–213. doi:10.1016/S0959-4752(03)00068-9.
275. Goals 2000 – Educate America Law. – Wash., D.C., 1994. – 543 p.
276. Goodland J., Fensyermacher G. Indnvidual Differences and Common Curriculum. Chicago, 1983. – 331 p.
277. Gold S. Development in State Finances, 1983 to 1986 // National Conference of State Legislatures. 1986. – 158 р.
278. Goldin, C., Katz, L. F. The Race between Education and Technology. The Belknap Press of the Harvard University Press. Cambridge, MA : 2008.
279. Gordon, Howard R. D. (1999). The History and Growth of Vocational Education in America. Needham Heights, MA : Allyn and Bacon.
280. Government Finance Statistics Yearbook. – Washington: International Monetary Fund, 2000. – Vol. XXYI. – 516 p.
281. Gysbers N., Henderson P. Comprehensive Guidance Programs that Work – II. – Greensboro : ERIC/CASS Publications, 1997. – 312 p.
282. Herr E. Career Development and its Practice : A Historical Perspective / Career Development Quarterly. – 1 March 2001. – Vol. 43, No. 3. – 196–211 p.
283. Holland J. A Theory of Vocational Choice // J. Counsel Psychol. – 1979. – № 6. – 35–45 p.
284. Holland J. L. Making Vocational Choices : a Theory of Careers. – Englewood Cliffs, NJ : Prentice-Hal, 1973. – 150 p.
285. Holland J. L. The Psychology of Vocational Choise. – Waltham, Mass. : Blaisdell, 1966. – 132 p.
286. Holland J. L. Self-Directed Search : Assessment Booklet. – Odessa, FL : Psychological Assessment Resources, Inc., 1994. – 13 р.
287. Holland J. L. Self-Directed Search : Occupational Finder. – Odessa, FL : Psychological Assessment Resources, Inc., 1994. – 42 p.
288. Holland J. L. Self-Directed Search : You and Your Carrier. – Odessa, FL : Psychological Assessment Resources, Inc., 1994. – 36 р.
289. Holland J. L. You and Your Carrier. – N. Y. : Psychological Assessment Resources, Inc. , 1994. – 36 р.
290. Jensen A. R. How much can we boost IQ and scholastic achievements : a discussion // Harvard Educational Review. – 1969. – № 2. – 273–356 p.
291. Kilpatrick W. H. The education frontier. – New York City : The Century Co., 1933. – 325 p.
292. Kilpatrick W. H. Philosophy of education. – NY : The Macmillan Co, 1951. – 465 p.
293. Kingsbury Kathleen (2008-08-14). “Four-Day School Weeks”. Time magazine.
294. Kliebard H. M. The struggle for the American curriculum 1893–1958. – Boston : Routlege and Kegan, 1986. – 300 p.
295. Klauke, Amy. Magnet schools. ERIC Clearinghouse on Educational Management. Retrieved February 21, 2005.
296. Krug E. The Shaping of the American High School, 1880-1920, Madison : Univ. of Wosconsin press, 1969. XV, 486 p.
297. Learning Standards for Mathematics, Science, and Technology. – The University of the State of New York. The State Education Department. Revised Edition, March 1996. – 106 p.
298. Learning standards for social studies. C.T. Hay den (Ed.) – Albany : University of the State of New York, 1996. – 63 p.
299. Lewes P. H. A model for the computers in the school / P. H. Lewes. – N.Y., 1988. – 122 p.
300. Maduakolam I. Career Development Theories and their Implications for High School Career Guidance and Counseling / The High School Journal. – 2000. – Vol. 83, № 2. – 28–40 p.
301. Mason J. M., Au K. H. Reading instructions for today. – New York : Harper Collins Publishers, 1990. – 515 p.
302. Mirel J., Angus D. High Standards for All? The Struggle for Equality in the American High School Curriculum, 1890–1990 / Jeff Mirel, David Angus.
303. Mitchell E. Do all Students Need a Colledgebound Curriculum? The Education Digest. – March 1986. – 51, № 7. – 18–20 p.
304. Mizelle, Nancy В. Transition from middle school into high school : The student perspective // Paper presented at the Annual Meeting of the American Educational Research Association, San Francisco.
305. Molnar A. Current Thoughts on Curriculum. N. Y., Basic Books, 1985. – 324 p.
306. Montgomery County Public Schools // http://www.mcps.K12.md.us/.
307. Mosteller F., Light R., Sachs J. A. Sustained inquiry in education : Lessons from skill grouping and class // Harvard Educationsl Review. – Vol. 66, № 4. – Winter 1996. – 42 p.
308. Motivating Students to Learn / J. Brophy. – Boston : McGraw-Hill, 1998. – 277 p.
309. Nash, Paul. The strange death of progressive education // Educational Theory. – 1964. – № 2. – Vol. XIV. – 65–76 p.
310. NASSP Bulletin // National Association of Secondary School Principals. -March 1984. – V. 68. – № 470. – 27–30 p.
311. National association of gifted children [Electronic resource]. – Available from : www.nagc.org.
312. National Center for Educational Statistics. State Indicators in Education. Washington DC. – 1997. – 262 p.
313. National Commission on Excellence in Education. (1983). A Nation at risk: The Imperative for educational reform [Electronic resource]. – Available from : http://www2.ed.gov/pubs/NatAtRisk/index.html.
314. National Goals for Education, US Department of Education. – Washington DC. : U. S. Department of Education, 1990. – 87 p.
315. Oakes J. Keeping Track : How schools structure inequality. – New Haven : Yale University Press, 1986. – 144 p.
316. O’Brien T. Differentiation in Teaching and Learning. – Continuum International Publishing Group, 2001. – 224 p.
317. Ohlsen M. M. Modern method in elementary education. – New York : Holt, Rinehart and Winston, 1981. – 688 p.
318. Ornstein A. C., Levine D. U. Foundation of education. – Boston : Houghton Mifflin Company, 1989. – 619 p.
319. Portfolios for the Students [Electronic resource]. – URL : http://rseymour.iweb.bsu.edu/portfolios.htm.
320. Realizing Excellence : Structuring Technology Programs / ITEEA. – Reston, 2005. – 120 p.
321. Savickas M. Career Construction Theory // Encyclopedia of Career Development edited by J. Greenhaus, G. Callahan. – Thousand Oaks, CA : Sage, 2006. – Vol. 1. – 84–88 p.
322. Secondary education in the United States. Електронний ресурс. Режим доступу : http://www.en.wikipedia.org/…/Secondary_education_in_the_United_States.
323. School-To-Work Opportunities. Act Of 1994 : Public Law 103–239, 108 Stat 568, May 4, 1994 [Electronic Resource]. – Mode of access : http://www.fessler.com/SBE/act.htm. – Title from the screen.
324. Scriven M. Education for the survival. New York : Penguin, 1980. – 251 p.
325. Skillbeck Malcom. School-Based Curriculum Development. Lnd., Harper and Row, 1984. – 304 p.
326. Slavin R.E. Ability Grouping in the middle grades: Achievement effects and alternatives // Elementary School Journal. – 1993. – 24 p.
327. Spring, Joel. American education. – New York : Mc Graw-Hill, 1996. – 303 p.
328. Spring, Joel H. American Education / 8th ed., – by the McGraw-Hill Companies, 1998. – 295 р.
329. Spring, Joel. The American school 1642–1993. 3rd ed. – New York : Mc Graw-Hill, 1994. – 433 p.
330. Standards, Assessments and Accountability. National Academy of Education : http://www.naeducation.org/Standards_Assessments_Accountability_ White_Paper.pdf.
331. Standards for Industrial Arts Programs Project. Report of Survey Data. Revised / W. E. Dugger and others. – Washington, DC, 2010. – 228 p.
332. Stevenson J. Project Method in Teaching / J. Stevenson. – New York : The Macmillan Company, 1921. – 305 p.
333. Super D. E. Appraising Vocational Fitness by Means Of Psychological Tests. – N. Y., 1962. – 688 p.
334. Super D. E. Vocational Development : A Framework of Research. – N. Y. : Harper, 1957. – 214 р.
335. Suppes P. Computer technology and the future of education // Phi Delta Kappan. – 1968. – № 4. – 420–423 p.
336. The ASCA National Model: A Framework for School Counseling Programs / American School Counselor Association, 2003. – 139 p.
337. The General Purpose of American Education. – Washington DC., 1981.
338. The Journal of the National Educational Association. – New York, 1928. – Vol. 17. – № 7.
339. “The major difference between a middle school and a junior high lies in the philosophy. The middle school philosophy focuses on the student where the junior high focus is more on the content. Definition of junior high school”. encarta.msn.com. Retrieved July 24, 2007. archived webcitation.org, 2009-10-31.
340. The National Assessment of Educational Progress. Wash., 1982. – 127 p.
341. The National Education Goals Report // http://www.ed.gov/pubs/goals.
342. The National Middle School Association http://www.nmsa.org/Research/ResearchSummaries/TransitionfromMStoHS/tabid/1087/Default.aspx.
343. The Papers of Thomas Jefferson : Vol. 1–19 / Ed. by J. P. Boyd. Princeton, 1950–1974.
344. The US Constitution And Fascinating Facts About It. Copyright, 1998 by Oak Hill Publishing Company.
345. The Virginia Standards of Learning. cepionline.org.
346. Time for Results: The Governors’ 1991 Report on Education // Governors’ Task Force on Teaching. Washington D. C., 1986.
347. Tomlinson, Carol Ann (1999). “Mapping a Route toward a Differentiated Instruction”. Educational Leadership 57 (1) : 12.
348. Tomlinson, C. A. (1999). The differentiated classroom: Responding to the needs of all learners. New Jersey : Pearson Education.
349. Tomlinson Carol (2001). How to Differentiate Instruction in Mixed-Ability Differentiated Instructions. Classrooms (2 ed.). Alexandria, VA : Association for Supervision and Curriculum Development.
350. Tomlinson, C. A. (2003). Fulfilling the promise of the differentiated classroom: Strategies and tools for responsive teaching. Alexandria, VA : Association for Supervision and Curriculum Development.
351. Trace A.S. What Ivan Knaws That Johnny doesn’t. A comparison of Soviet and American School Programms. N.Y. : Random House. – 1961. – 214 p.
352. Trends in education 1870–1917. – London : HMSO, 1970. – 72 p.
353. Tyack, David, Cuban, Larry. Tinkering toward utopia : A century of public school reform. – Cambr. Mass. ; Lnd. : Harvard UP, 1995. – 184 p.
354. Tyler R. Basic Principles of the Curriculum and Instruction. Chicago, 1971. – 166 p.
355. Uhl, Willis L. Secondary school curricula. – NY : The Macmillan Co., 1927. – 582 p.
356. “United States”. Encyclopædia Britannica. Процитовано 2008-03-25.
357. United States Census (2000) Retrieved June 17, 2005.
358. University Extension Journal. – London, 1893. – 149 p.
359. “US Census Bureau report on educational attainment in the United States, 2003”. Retrieved 2006–07–31.
360. U. S. The World Factbook.
361. Vince Welsh Lesson Planning: How To Design An Effective Curriculum / Article Source : http://www.articlesbase.com/.
362. Vocational Education Act of 1917, or Smith-Hughes Act of 1917, http://federaleducationpolicy.wordpress.com/2011/02/19/1917-vocational-education-act-or-smith-hughes-act/.
363. Webb L. Foundations of American education. – NY : Macmillan publishing Co., 1992. – 604 p.
364. Welner K. G., Oakes J. (Li) Ability grouping : The news usceptibility of school tracking system to legal challenges // Harvard Educational Review. – Fall 1996. – Vol. 66, № 3. – 86–112 p.
365. Who will teach? Policies, that matter / R. I. Murnane, I. D. Singer, J.B.Willett. – Cambr., Mass. ; Lnd. : Harvard UP, 1991. – 185 p.
366. Wiggis G. Ten “Radical” Suggestions for the School Reform // The Educational Digest. 1989. – v. 54, № 3. – P. 3–6.
367. Wilson I. M. Introduction to the study of American education. – New York, 1934. – 375 p.
368. Wolfe P. (2001). Brain matters : Translating research into classroom practice. Association for Supervision and Curriculum Development.
369. World Class Education : the Virginia common care learning. Virginia Department of Education, 1993.
370. Zunker Vernon G. Career Counseling : A Holistic Approach. – Thomson Brooks/Cole. – 7th edition, 2006. – 688 p.
371. Zvarych I. Assessment in higher school of Ukraine and the USA // English language & culture. – 2007. – P. 5–6 – January (№ 4).