ПРОДОВЖУЄМО ОБМІН ДОСВІДОМ ТА ІДЕЯМИ

    10 квітня 2020 року на факультеті іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини було проведено ІІІ Міжнародну науково-практичну інтернет-конференцію «Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст».

    У роботі конференції взяли участь науковці, аспіранти та здобувачі, керівники навчальних закладів та освітніх установ, викладачі, вчителі загальноосвітніх навчальних закладів, студенти та магістранти закладів вищої освіти, всі зацікавлені проблемами розвитку освітніх систем у глобальному вимірі.

    Зважаючи на масштабність і значущість завдань конференції, її організаторами стали:

  1. Факультет іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини; 
  2. Регіональний центр навчання іноземних мов факультету іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.
  3. Відділ порівняльної педагогіки Інституту педагогіки НАПН України;
  4. Українська асоціація дослідників освіти;
  5. Національний авіаційний університет. 

    До оргкомітету конференції надійшло 198 заявок, тез і статей учасників.

    На конференції зареєстровано 198 учасників, із них: 17 докторів наук, 80 кандидатів наук; викладачів закладів вищої освіти, 45 вчителів та 56 студентів закладів вищої освіти.

    Учасників із Польщі – 1, Китайської Народної Республіки – 1, Казахстану – 2; Вірменії– 2, Грузії – 2.

    Організатори цієї конференції прагнули підвести підсумки й ознайомити з подальшими планами. Вона стала черговою подією в низці щорічних наукових заходів, проведених факультетом іноземних мов УДПУ імені Павла Тичини у тісній співпраці з Інститутом педагогіки НАПН України, Українською асоціацією дослідників освіти, Національним авіаційним університетом. 

    Конференція відбулася за такими напрямами:

  1. Інновації в сучасній середній освіті.
  2. Інновації у вищій школі.
  3. Іноземні мови в контексті глобалізації та модернізації сучасного світу.
  4. Сучасні філологічні дослідження: традиції та інновації.

    У першу чергу звертаємося зі словами вдячності до усіх учасників конференції. Саме зацікавленість науковців із усіх регіонів України, Польщі, Китайської народної Республіки, Вірменії, Казахстану, Грузії дає змогу сподіватися, що цей досвід матиме продовження. 

    Сподіваємося, що ця конференція стане поштовхом до інтеграції різних галузей наукового знання. Адже вона вже привернула увагу не лише педагогів, а й істориків, філологів, економістів.