Вийшов друком черговий номер часопису «Порівняльно-педагогічні студії» (№1(15) січень-березень 2013 р.).
У цьому номері журналу піднято проблеми вивчення зарубіжної педагогіки як шляху кращого розуміння національної освіти (Артемій ТЕОДОРОВИЧ), педагогічних перспектив духовності (Лідія МАРШАЛЕК), вивчення релігії у школах Франції в контексті європейських культурних традицій (Інна ЛАУХІНА), професійно-орієнтованого навчання іноземних мов дорослих у країнах Європейського Союзу (Оксана МАКСИМЕНКО), оцінювання навчальних досягнень учнів початкових шкіл Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії (Ірина БОРИСЕНКО), холістичної концепції здоров’я у британській школі та її перспектив для України (Олена ОРЖЕХОВСЬКА), альтернативної педагогіка Селестена Френе (Оксана ЗАБОЛОТНА), екологічної освіти в Польщі на початку ХХI століття (Едита ВОЛТЕР), одинокого материнства і його підтримки службами соціальної допомоги (Барбара СКОЧИНСЬКА-ПРОКОПОВИЧ), освітньої політики Фінляндії щодо забезпечення якості загальної середньої освіти (Людмила ВОЛИНЕЦЬ), впливу міжнародних порівняльних досліджень якості освіти на реформування шкільництва у Федеративній Республіці Німеччині (Аліна ДЖУРИЛО).
Рубрика «Інформаційні ресурси» привертає увагу педагогічної громадськості до Міжнародної науково-практичної конференції «Наука і освіта у глобалізованому світі: традиції, сьогодення, перспективи», яка пройде в Уманському державному педагогічному університеті 17–18 жовтня 2013 р.