Сучасні тенденції розвитку корекційної освіти в Україні

_DSC021528 лютого 2014 року на базі факультету дошкільної та корекційної освіти  Інституту розвитку дитини Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини було проведено регіональний науково‑практичний семінар: «Сучасні тенденції розвитку корекційної освіти в Україні».

У роботі семінару взяли участь 73 учасників, серед яких науковці та освітяни, що опікуються проблемами корекційної освіти, викладачі та студенти.

Метою семінару став обмін досвідом наукових досліджень та організації науково-практичної діяльності з проблем професійної підготовки майбутніх спеціалістів корекційної освіти; реалізації інноваційних технологій навчання дітей дошкільного молодшого шкільного віку в умовах корекційної освіти; забезпечення соціально-педагогічного супроводу розвитку особистості дитини з особливими потребами дошкільного та молодшого шкільного віку в умовах  навчального закладу та родини.

Учасники семінару обговорили проблеми, що знижують ефективність функціонування системи корекційної освіти та спробували разом обговорити можливі шляхи їх вирішення, розробляючи цілу низку практичних пропозицій.

_DSC0198Науковий семінар продемонстрував, що наукові дослідження – це джерело педагогічного пошуку, що сприяє збагаченню теорії та практики корекційної педагогіки й забезпечує формування творчої особистості.