28 лютого 2014 року на базі факультету дошкільної та корекційної освіти Інституту розвитку дитини Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини було проведено регіональний науково‑практичний семінар: «Сучасні тенденції розвитку корекційної освіти в Україні».
У роботі семінару взяли участь 73 учасників, серед яких науковці та освітяни, що опікуються проблемами корекційної освіти, викладачі та студенти.
Метою семінару став обмін досвідом наукових досліджень та організації науково-практичної діяльності з проблем професійної підготовки майбутніх спеціалістів корекційної освіти; реалізації інноваційних технологій навчання дітей дошкільного молодшого шкільного віку в умовах корекційної освіти; забезпечення соціально-педагогічного супроводу розвитку особистості дитини з особливими потребами дошкільного та молодшого шкільного віку в умовах навчального закладу та родини.
Учасники семінару обговорили проблеми, що знижують ефективність функціонування системи корекційної освіти та спробували разом обговорити можливі шляхи їх вирішення, розробляючи цілу низку практичних пропозицій.
Науковий семінар продемонстрував, що наукові дослідження – це джерело педагогічного пошуку, що сприяє збагаченню теорії та практики корекційної педагогіки й забезпечує формування творчої особистості.