Дисертація

ДВНЗ «УНІВЕРСИТЕТ МЕНЕДЖМЕНТУ» НАПН УКРАЇНИ
НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК

На правах рукопису

Прашко Олена Володимирівна

 

УДК 37.03.04: 371.2

 

РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПІДЛІТКІВ ЗАСОБАМИ ПРОЕКТУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

 

 

13.00.07 – теорія і методика виховання

 

 

Дисертація на здобуття наукового
ступеня кандидата педагогічних наук

 

Науковий керівник:
кандидат педагогічних наук, доцент
Киричук Валерій Олександрович

 

 

Київ – 2015

  

 


ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПІДЛІТКІВ ЗАСОБАМИ ПРОЕКТУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА

1.1. Ступінь розробленості досліджуваної проблеми у теорії та освітньо-виховній практиці

1.2. Сутність і складові соціальної компетентності підлітків

1.3. Особливості розвитку соціальної компетентності підлітків засобами проектування навчально-виховного процесу

Висновки до першого розділу

РОЗДІЛ 2. СТАН РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПІДЛІТКІВ

2.1. Методика констатувального етапу експерименту

2.2. Аналіз стану розвитку соціальної компетентності підлітків

Висновки до другого розділу

РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПІДЛІТКІВ ЗАСОБАМИ ПРОЕКТУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

3.1. Характеристика педагогічних умов розвитку соціальної компетентності підлітків засобами проектування навчально-виховного процесу

3.2. Зміст і процедура формувального етапу експерименту

3.3. Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи

Висновки до третього розділу

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ